Bronze GameDev Achievements

I POZIOM

  • Wyświetlanie treści w konsoli
  • Tworzenie obiektów Empty, Sprite
  • Importowanie Assetów i Paczek
  • Tworzenie skryptów, dodawanie komponentów Rigidbody2D i Collider2D.
  • Znajomość podstawowych typów zmiennych i umiejętność ich użycia (int, float, double, string)
  • Tworzenie losowej liczby
  • Stosowanie inkrementacji i dekrementacji
  • Tworzenie wyrażeń tekstowych za pomocą konkatenacji
  • Stosowanie Sorting Layer

II POZIOM

  • Umiejętności z poziomu I
  • Stosowanie Input.GetAxis()
  • Tworzenie Vector2 i Vector3
  • Ruch obiektu poprzez transform.position oraz Translate()
  • Stosowanie Instrukcji Warunkowych
  • Znajomość operatorów porównania oraz logicznych
  • Tworzenie prefabów
  • Tworzenie i dodawanie tagów do obiektów
  • Stosowanie metody Destroy()

III POZIOM

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.